Pre lansiranja, Cyberpunk 2077 je imao milione prednarudžbi i u roku od dve nedelje od lansiranja igre, prodato je oko 13 miliona primeraka. Naravno, to je bilo pre nego što smo svi saznali koliko je loša verzija za lansiranje. Zbog toga je prodaja Cyberpunk 2077 prilično usporila 2021. godine, do tačke u kojoj je CD Projekt prestao da deli podatke. To se sada promenilo sa nedavnim porastom popularnosti igre.
Još u septembru, Cyberpunk 2077 se vratio na vrh liste igara, delimično zahvaljujući ažuriranju igre 1.6, koje je dodatno ugladilo igru za konzole trenutne generacije. Ipak, veliki katalizator je bio Cyberpunk: Edgerunners, Netflix anime serija bazirana u sajberpunk univerzumu. Iako serija nije bila direktno povezana sa igrom, mogu se videti neki prepoznatljivi likovi i naravno, cela stvar se odvija u gradu Night City, tako da postoji mnogo poznatih pejzaža za one koji su igrali igru.
Nakon Cyberpunk: Edgerunners, Cyberpunk 2077 je zabeležio oko dva miliona dodatno prodatih kopija, čime je ukupan broj prodaje igre dostigao 20 miliona. Ovo je pomoglo CD Projekt Redu da ostvari svoj najjači treći kvartal ikada, generišući oko 54 miliona dolara prihoda, sa oko 21 milion dolara dobiti.
CD Projekt Red je ovo otkrio u svom najnovijem izveštaju o finansijskoj zaradi, koji pokriva period do 30. septembra. Izveštaj takođe uključuje pregled onoga na čemu različiti timovi širom kompanije rade. Nije iznenađujuće da predstojeća ekspanzija za Cyberpunk, Phantom Liberty, ima najveći tim iza sebe, a tim koji radi na sledećoj sagi o The Witcher takođe je porastao tokom poslednjeg kvartala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.