Domaća Scena

Play!Con Winter 2022: Lazar Mesaroš – Pričamo o: “Scorn”

U poslednjem vikendu novembra održan je Games.Con festival koji se vratio na velika vrata Beogradskog Sajma nakon pauze zbog korona virusa. Trodnevni događaj je bio i te kako posećen, a članovi Play! ekipe su prisustvovali ne samo kao fanovi igara već kao i učesnici. U okviru Games.Con-a održali smo našu petu po redu konvenciju – Play!Con Winter 2022.

Za razliku od prethodnih događaja koji su se zbog pandemije održavali isključivo onlajn, sada smo na Games.Con sajmu bili uživo sa gostima iz domaće i regionalne gejming industrije koji su govorili o svojim igrama, koje smo ujedno mogli isprobati na samom sajmu, kao i o iskustvima u radu na igrama iz više uglova.

Ako niste bili u prilici da dođete na Play!Con, bez brige, sav materijal je snimljen i biće uskoro ovekovečen na zvaničnom Play!Zine YouTube kanalu u svojoj celosti, tako da predavanje svakog gosta možete zasebno pogledati i tako potencijalno izvući korisne savete ako planirate da se upustite u pravljenje igara.

Naš sledeći gost bio je Lazar Mesaroš, Art Producer iz studija Ebb Software, koji će pričati o Scornu, igri koja je ugledala svetlost dana pre samo dva meseca.

Ljubitelji igre Scorn, čujte sad – Lazar je odgovoran za ono što taj naslov čini onime što (u najvećoj meri jeste) – intenzivno emocionalno iskustvo proisteklo iz karakteristične likovnosti. Tokom godina, Lazar je menjao različite pozicije u timu, ali nikad izvan onoga u čemu je najbolji. Nekada, bavio se 3D modelovanjem i VFX-om, a u Ebb-u je od technical artist-a do Art Producer-a došao zahvaljujući godinama posvećenog rada na igri.

Scorn je jedan od najambicioznijih video igara nastalih u Srbiji. Pored toga, njegov rast i razvoj je međunarodna publika pratila pomno, ali je pravi PR odjeknuo tek nakon objavljivanja, 14.10.2022. godine. Otad imamo prilike da konačno budemo deo prožimajućeg, visceralnog iskustva čije korenje zadire u daleku 2012. godinu i koji je u mnogima izazvao polarizujuće reakcije. Koliko je samo kamenja spoticanja bilo i kako se održati uprkos burama i udarima?

U sledećem videu ćemo gledati Kristinu Mitrović, CEO i Art Directora iz studija Umbra Productions!

Pratite zvanični Play!Zine YouTube kanal za nova predavanja sa Play!Con Winter 2022 konferencije!

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top