Domaća Scena
Play!Con Winter 2022: Miloš Dikić – Pričamo o: “Olden: Card Game”
U poslednjem vikendu novembra održan je Games.Con festival koji se vratio na velika vrata Beogradskog Sajma nakon pauze zbog korona virusa. Trodnevni događaj je bio i te kako posećen, a članovi Play! ekipe su prisustvovali ne samo kao fanovi igara već kao i učesnici. U okviru Games.Con-a održali smo našu petu po redu konvenciju – Play!Con Winter 2022.
Za razliku od prethodnih događaja koji su se zbog pandemije održavali isključivo onlajn, sada smo na Games.Con sajmu bili uživo sa gostima iz domaće i regionalne gejming industrije koji su govorili o svojim igrama, koje smo ujedno mogli isprobati na samom sajmu, kao i o iskustvima u radu na igrama iz više uglova.
Ako niste bili u prilici da dođete na Play!Con, bez brige, sav materijal je snimljen i biće uskoro ovekovečen na zvaničnom Play!Zine YouTube kanalu u svojoj celosti, tako da predavanje svakog gosta možete zasebno pogledati i tako potencijalno izvući korisne savete ako planirate da se upustite u pravljenje igara.
Naš sledeći gost bio je Miloš Dikić, game dizajner iz Dandy Rat studija, sa kojim smo razgovarali o igri Olden: Card Game, ali i trenutnom stanju globalne gejming scene.
Milošev cilj jeste da kreira igre koje su bazirane na dobrom starom sistemu a to je da budu gotove na dan lansiranja bez pečovanja, da nemaju kazino sistem i prodavnicu u sebi i da kreativne odluke donose ljudi koji vole ovu industriju a ne marketing timovi.
Mikrotransakcije su relativno nov fenomen koji drastično može da utiče na dizajn igara i način na koji igre bivaju pravljene. Iako postoje dobri i pozitivni primeri u kojima mikrotransakcije mogu da se iskoriste, na žalost postoji mnogo više negativnih i mračnih primera u kojima mikrotransakcije se trenutno koriste.
Pratite zvanični Play!Zine YouTube kanal za nova predavanja sa Play!Con Winter 2022 konferencije!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.