Filmovi-Serije
Prodaja za The Last of Us Part 1 skočila za 250% zahvaljujući HBO seriji
Nakon lansiranja Netflixove The Witcher serije, videli smo da je The Witcher 3: Wild Hunt koji je razvio CDPR dobio značajno povećanje prodaje, što je još više povećalo impresivnu prodaju igre. Sada smo svedoci sličnog fenomena sa HBO-ovim The Last of Us, pošto je prodaja igara sada porasla za preko 300%.
Kako izveštava Gamesindustry.biz, GfK je objavio svoju listu prodaje igara u Velikoj Britaniji za nedelju koja se završava 21. januara, otkrivajući da je prodaja PS5 ekskluzivnog The Last of Us Part I porasla za impresivnih 238% nakon premijere serije 15. januara.
Možda je još interesantnija činjenica da je PlayStation 4 izdanje The Last of Us Remastered takođe zabeležilo porast prodaje, pri čemu je prodaja ovog naslova iz 2014. porasla za ogromnih 322%.
Ovaj obnovljeni uspeh zasnovan je isključivo na premijeri prve epizode serije, pa će biti zanimljivo videti kako će igre nastaviti da se razvijaju u narednih nekoliko nedelja i meseci – posebno pošto sve više ljudi gleda seriju. Pored toga, biće zanimljivo videti da li će emisija pomoći lansiranju TLOU Part 1 na računarima 3. marta. Kako je kvalitet serije na visokom nivou sa prve 2 epizode, ubeđeni smo da hoće.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.