PC
Naredne Halo igre će koristiti Unreal endžin
Tokom poslednjih nekoliko godina, problemi studija 343 Industries sa Halo franšizom su dostigle tačku ključanja, što je rezultiralo nizom otpuštanja u studiju ove godine. U ovom trenutku, mnogi od onih na rukovodećim pozicijama tokom razvoja Halo Infinite-a su krenuli dalje i nešto manje od 100 zaposlenih je otpušteno. Studio će i dalje biti zadužen za Halo, ali njegova budućnost je sada neizvesna.
Dok je Halo Infinite trebalo da bude „nova polazna tačka“ za franšizu, uvodeći „narednih deset godina Haloa“, čini se da 343 sada smanjuje gubitke i prelazi na nove projekte. Prema Bloombergovom Džejsonu Šrajeru, 343 sada počinje iznova sa prelaskom na Unreal Engine.
Iako je Halo Infinite prvobitno najavljen kao koristi novi, namenski napravljen endžin pod nazivom ‘Slipspace’, ovaj skup alata je u suštini bio u velikoj meri modifikovana verzija zastarelog Halo endžina, što je dovelo do mnogih problema tokom razvoja, i što je na kraju rezultiralo skupim kašnjenjima u igri. U nastavku, izveštaj tvrdi da će buduće Halo igre biti razvijene sa Unreal Engine-om, počevši od predstojećeg spin-offa Battle Royale kodnog naziva „Tatanka“.
Čuli smo za Tatanku ranije, ali je ranije bila promovisana kao Battle Royale mod za Halo Infinite. Ovaj novi izveštaj sugeriše da će Tatanka zapravo biti zasebna stvar, iako se još uvek razvija zajedno sa određenim afinitetom. Očigledno, odluka da se pređe na Unreal Engine doneta je krajem 2022. godine, uoči januarskih otpuštanja.
Ako ste se i dalje nadali novom sadržaju Halo Infinite kampanje, onda ima još loših vesti na tom frontu. Izveštaj dalje potvrđuje da je tim za rad na kampanji u suštini uništen i dok su prethodne poruke od 343 navele fanove da veruju da bi proširenja kampanje mogla biti na horizontu, nikakav dodatni sadržaj za jednog igrača za Infinite nikada nije bio aktivno u toku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.