Slobodno se može reći da je Resident Evil serijal na vrhuncu svoje popularnosti. Capcom je izmenio formulu i počeo da radi rimejk izdanja starijih ostvarenja (uskoro očekujemo RE4 Remake), što se pokazalo odličnom potezom.
Ključni momenat bila je promena formule sa Resident Evil 7 Biohazard, nakon promašaja sa šesticom Capcom je napravio potpuni zaokret. Praktično bez zombija, više napetosti, perspektiva prvog lica, bolje napisani negativci i sveukupno pravo horor iskustvo.
Resident Evil 7 je primio gomile pohvala i odlično se prodaje i danas, ali saznajemo da je igra mogla izgledati potpuno drugačije, odnosno mogla je ići istim stopama kao omraženi Resident Evil 6
Insajder industrije „Dusk Golem“ je podelio neke detalje i snimke ekrana za ranu verziju Resident Evil 7. Prema Dusk Golemu, Resident Evil 7 je prvobitno trebalo da ima perspektivu iz trećeg lica, i uključuje Leona S. Kenedija i Šeri.
Resident Evil 7 bi imao sličan način gejmpleja kao prethodne Resident Evil igre. Igra bi se odigravala u gradu, inspirisanim Venecijom. Štaviše, imao bi trenutke „izbora“ u kojima se vreme usporava (Quick Time) i imaćete period da napravite neku vrstu izbora.
Da budemo iskreni, prilično smo zadovoljni kako je Resident Evil 7 ispao. Iako nije imala nijednog od naših omiljenih likova, bila je to odlična igra. Takođe je vratio serijal u pravi „horor“ stil.
U svakom slučaju, zaista je super gledati snimke ekrana iz starijih / otkazanih Resident Evil projekata.
(2/3) city, loosely inspired by Venice, Italy. It had a water-based BOW focus, "Choice" moments where time slowed down & you'd have a period to make a choice of some kind (TellTale inspired), there was a polished 30-60 minute demo of the thing made in late 2012-Late 2013, but it pic.twitter.com/QqU9rr7DDj
— AestheticGamer aka Dusk Golem (@AestheticGamer1) February 8, 2023
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.