PC
Gears of War 4 je mogao biti pucačina iz prvog lica
Gears of War serijal je dobro poznat po igranju u trećem licu. Pre nego što je prodao franšizu Microsoftu, Epic Games je imao sopstvene ideje za Gears of War 4, uključujući dramatičan prelazak na igranje u prvom licu.
Pre nego što je Microsoft preuzeo franšizu i sastavio studio The Coalition, Gears of War je razvijan u Epic Games kao third-party ekskluziva. Govoreći na XboxEra podcastu prošle nedelje, ko-kreator Gears-a Cliff Bleszinski govorio je malo o svojim idejama za nastavak serije pre nego što je Microsoft preuzeo kormilo. Konkretno, želeo je da pređe sa igranja u trećem licu na gejmplej u prvom licu.
Fil Spenser je predvodio kupovinu franšize i formiranje Coalition studija još 2014. godine. Prema Bleszinskom, veliki fokus za Microsoft u to vreme bio je da vrati više horor elemenata, koje vidimo u akciji tokom Gears 4 kampanje.
Od sticanja franšize 2014. godine, Microsoft je objavio dva Gears naslova. Trenutno, Coalition zapošljava u pripremi za Gears 6.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.