PlayStation 5
Sve što vas zanima o Final Fantasy 16 – u 25 minuta
Prošle nedelje je Sony pustio svoj najnoviji State of Play stream, u potpunosti fokusiran na Final Fantasy 16. Producent, Naoki Yoshida, predstavio je strim, dajući nam sjajan pogled na sve, od borbe i istraživanja do kućnih ljubimaca.
Strim traje otprilike 25 minuta, tako da postoji mnogo novih detalja koje možete saznati iz snimka gejmpleja.
Final Fantasy igre su poznate po tome što su vizuelni spektakli, ali čini se da Final Fantasy 16 podiže stvari na potpuno novi nivo. Trenutno PS5 ekskluziva, Final Fantasy 16 izgleda da u potpunosti iskoristi prednosti konzole nove generacije. Za razliku od Final Fantasy 15, ova igra odbacuje otvoreni svet, umesto toga se odlučuje za pažljivije izrađene linearne nivoe. Ovo je zauzvrat verovatno pomoglo Square Enix-u da zadrži visoki kvalitet.
Primetićete da borba izgleda pomalo podseća na igru Devil May Cry, što je delimično zaslužno za borbenog direktora igre, Riote Suzukija, koji je takođe radio na Devil May Cry 5 i Dragon’s Dogma. Borbeni delovi izgledaju glatko i pokreti izgledaju mnogo raznovrsniji u poređenju sa Final Fantasy 15. Brz pristup elementarnim čarolijama može u velikoj meri pomoći u borbi. Na snimku možemo videti kako igrač grupiše neprijatelje u bližim napadima, pre nego što izleti i gađa ih čarolijama.
Samo stablo veština je ogromno, sa mnoštvom različitih kultnih sposobnosti koje možete izabrati u zavisnosti od vašeg stila igre. Nećete morati previše da brinete o opremi, jer ima ograničenih slotova, ali različiti dodaci će dati različite dodatke, kao što su duži vremenski okviri za QTE ili jednostavnije pritiskanje tastera za kombinacije. Ako ste već zadovoljni akcionim igrama, možete ih zanemariti i umesto toga opremiti dodatke da biste poboljšali svoju statistiku. Igranje igre u režimu priče će automatski opremiti dodatke namenjene da olakšaju igranje.
Strim takođe pokazuje još jednu ključnu karakteristiku – pozivanje. Sposobnost prizivanja ogromnih zveri ili bogova da vam pomognu u borbi oduvek je bila prisutna u Final Fantasy-u, ali sa 16, sve se čini da je uvećano, pružajući impresivnije vizuelne prikaze. Možemo samo da se nadamo da će igranje biti jednako dobro kao što izgleda kada je kontroler u našim rukama. Nažalost, ovo je uvek najteže proceniti kada gledate snimljeni gejmplej.
Final Fantasy 16 izlazi na PS5 u junu. PC izdanje će doći kasnije, ali verovatno tek sredinom do kraja 2024.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.