Ghostwire: Tokyo radi “izuzetno lošije“ na Xbox platformama od “ne tako sjajne“ PS5 verzije, prema novom izveštaju.
Govoreći u podcastu DF Direct kompanije Digital Foundry, Oliver Mackenzie je razgovarao o svojim početnim nalazima o igri, koji će kasnije biti detaljno razloženi u celom video snimku na Digital Foundry kanalu.
„Uopšteno govoreći, radi lošije od Playstation 5 verzije, a Serija S je pomalo u haosu“, rekao je Mekenzi, „tako da je to zaista čudna situacija i nije baš ono što biste očekivali od onoga što je sada Microsoftov first party razvojni studio.”
Makenzi je detaljnije objasnio situaciju: “Ray-tracing refleksije su nešto slabijeg kvaliteta, postoje greške u poravnanju senki sa senkama praćenim zracima.
“Rezolucije su uglavnom slične, ali režim kvaliteta ima umereno nižu rezoluciju od Playstation 5, izgleda, a performanse su obično 5-10% niže od Playstation 5 [kada se poredi] ista scena.“
Što se tiče performansi Xbox Series S posebno, Mackenzie kaže da postoje dva grafička režima u seriji S – Performanse i Kvalitet – i da nijedan nema ray-tracing. Režim performansi igre takođe navodno radi na manje od 60 kadrova u sekundi.
Posle godinu dana ekskluzivnosti za Playstation 5, Ghostwire: Tokyo je stigao na Xbox konzole i Game Pass prošle nedelje zajedno sa novim velikim ažuriranjem pod nazivom Spider’s Thread.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.