Vesti

Ghostwire: Tokyo radi dosta lošije na Xbox konzolama u poređenju sa PS5

Posted on

FOTO: Tango Gameworks

Ghostwire: Tokyo radi “izuzetno lošije“ na Xbox platformama od “ne tako sjajne“ PS5 verzije, prema novom izveštaju.

Govoreći u podcastu DF Direct kompanije Digital Foundry, Oliver Mackenzie je razgovarao o svojim početnim nalazima o igri, koji će kasnije biti detaljno razloženi u celom video snimku na Digital Foundry kanalu.

„Uopšteno govoreći, radi lošije od Playstation 5 verzije, a Serija S je pomalo u haosu“, rekao je Mekenzi, „tako da je to zaista čudna situacija i nije baš ono što biste očekivali od onoga što je sada Microsoftov first party razvojni studio.”

Makenzi je detaljnije objasnio situaciju: “Ray-tracing refleksije su nešto slabijeg kvaliteta, postoje greške u poravnanju senki sa senkama praćenim zracima.

“Rezolucije su uglavnom slične, ali režim kvaliteta ima umereno nižu rezoluciju od Playstation 5, izgleda, a performanse su obično 5-10% niže od Playstation 5 [kada se poredi] ista scena.“

Što se tiče performansi Xbox Series S posebno, Mackenzie kaže da postoje dva grafička režima u seriji S – Performanse i Kvalitet – i da nijedan nema ray-tracing. Režim performansi igre takođe navodno radi na manje od 60 kadrova u sekundi.

Posle godinu dana ekskluzivnosti za Playstation 5, Ghostwire: Tokyo je stigao na Xbox konzole i Game Pass prošle nedelje zajedno sa novim velikim ažuriranjem pod nazivom Spider’s Thread.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version