PC

Redfall se već pokazao kao razočaranje, vođa Xbox-a potvrdio neuspeh

FOTO: Arkane

Samo dva dana nakon izlaska Redfall, šef Xboxa, Fil Spenser, obilazi medije i daje intervjue. U intervjuu za KindaFunny ove nedelje, Spencer je priznao da su interni recezenti Microsofta projektovali su da će igra dobiti mnogo višu ocenu nego što je zapravo slučaj.

Redfall je imao lošu “teren” pred izlazak s višestrukim lošim vestima. Prvo su ljudi imali problema sa always-online zahtevnošću, što je nešto za šta Arkane tvrdi da radi na uklanjanju. Zatim je Arkane potvrdio da igra neće biti dostupna u 60FPS na Xbox Series X/S konzolama. S obzirom da je 60FPS postao zlatni standard ove generacije i standard za pucačine iz prvog lica već godinama unazad, ova vest je brzo naišla na negodovanje. Sve to je dovelo do loših recenzija na dan lansiranja ove nedelje, pri čemu je igra dobila nisku prosečnu ocenu od 62 na Metacriticu.

U dugom intervjuu s KindaFunny objavljenom danas, Spencer govori malo o okolnostima oko lansiranja Redfalla. Mnogi su se obožavatelji pitali zašto je Microsoft uopšte odlučio izdati igru, ali ispada da je Microsoft jednostavno mislio da je igra bolja nego što zapravo jeste. Tokom intervjua, Spencer objašnjava da je Microsoft napravio interne mock reviewove koji su predvidjeli da će igra dobiti veću ocenu. Čini se da je Microsoft mislio da ima igru koja zaslužuje najmanje 7/10, možda se približavajući 8/10. Konačni javni konsenzus bio je mnogo stroži.

U intervjuu Spenser, takođe ima nekoliko zbunjujućih izjava o prodaji konzola, tvrdeći da Xbox ne može sustići Nintendo i Sony samo dobrim igrama. Naravno, istina je da nekoliko Xbox igara ocienjenih sa 10/10 ne bi nateralo vlasnike PS5-a da brzo menjaju konzolu, ne može se poreći da first-party blockbuster igre dugo vremena pomažu potrošačima da odluče koju konzolu kupiti i u dugoročnom planu, ako ima dovoljno dobrih ekskluziva, neki će kupiti drugi (ili treći) hardver da bi igrali te igre.

Nadajmo se samo da će Xbox tim povratiti pozitivnost fanova kasnije ovog leta. Već sledećeg meseca, Xbox Games Showcase će biti održan i odmah nakon toga Bethesda će održati svoju prezentaciju, posvećenu igri Starfield, sledećoj nadolazećoj Xbox ekskluzivi za koju se nadamo da neće proći kao Redfall.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top