PC

FromSoftware pojasnio zašto Armored Core 6 nije open-world igra

Posted on

FOTO: FromSoftware

FromSoftware je prošle godine sa Elden Ring prvi put uspešno rešio dizajn otvorenog sveta igre. Zbog toga je bilo iznenađujuće kada je tim otkrio da Armored Core VI: Fires of Rubicon neće biti otvorenog sveta. Tim je sada objasnio zašto.

U intervjuu za Exputer, FromSoftware developeri su razgovarali o odluci da se ne ide na otvoreni svet sa igrom. Direktor Armored Core-a Masaru Yamamura je rekao da su razmatrali drugačiji stil igre, ali su zaključili da ne treba da bude usredsređen na kretanje i istraživanje kao Elden Ring ili Souls serijalu. On je dodao da je šarm Armored Core serije u tome što se performanse kretanja lika menjaju u zavisnosti od montaže.

Yamamura je rekao da je šarm Armored Core-a u tome što možete ići čak i bez puta. Igrači će moći da vide stil dinamičkog kretanja trodimenzionalne mape. FromSoftware prepoznaje da samo zato što je Elden Ring otvorenog sveta ne znači da svi budući naslovi moraju usvojiti sličan dizajn.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version