Otkako je Xbox Game Pass prvi put predstavljen, servis za pretplatu postao je primarna strategija Microsofta za Xbox ekosistem, dodajući gomilu igara na mesečnoj bazi – kako first, tako i third-party. Zahvaljujući intervjuu sa izvršnim direktorom gaminga odeljenja, Phil Spencerom, sada je otkriveno koliko kompanija troši na sticanje ovih Game Pass dogovora.
U opširnom intervjuu koji je sproveo Windows Central, Phil Spencer je seo da bi razgovarao o mnogim različitim aspektima poslovanja Xboxa, uključujući verovatnoću dolaska Game Pass na PlayStation i Nintendo, preuzimanje Activision-Blizzarda i još mnogo toga. Kada su ga pitali o ovom poslednjem i njegovom potencijalu za budućnost servisa, Spencer je otkrio zanimljivu statistiku, rekavši:
“Imamo servis koji je finansijski održiv, što znači da donosi novac, kroz Game Pass. Uložili smo puno novca na tržište, preko milijardu dolara godišnje podržavajući dolazak third-party igara u Game Pass. Ono što vidimo u Game Pass-u je servis koji podržava sve vrste igara, od najvećih igara, do nepoznatih indie igara za koje niste znali da ćete ih voleti dok ih niste igrali. Ako ste individualni izdavač, stvarno morate razmišljati o tome ‘kako da svi igraju moju igru.’”
Spencer je nastavio, “Mislim da su mnogi izdavači prirodno privučeni pravljenju igara koje su velike hit igre, što je veće moguće. Naravno, želimo da to radimo i mi. Ali zato što imamo platformu, i imamo servis za pretplatu, činjenica da ljudi igraju više i ostaju angažovani na platformi, iskreno, bez obzira na vrste igara koje igraju, je vrlo održiv deo naše strategije.”
Iako smo u prošlosti bili upućeni u neke detalje o troškovima dovođenja 3rd party naslova u Game Pass (zahvaljujući curenjima kao deo gorepomenutog preuzimanja ABK), ova izjava izgleda da je prvi put da je Spencer dao direktan i zvaničan broj u vezi sa novcem potrošenim za takve dogovore.
Međutim, sada kada Microsoft poseduje Activision-Blizzard-King, biće zanimljivo videti da li će takvi dogovori nastaviti sličnim tempom kao prethodnih godina – ili će te igre biti dopunjene sa sada first-party ABK igrama.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.