Prošlog oktobra smo izvestili o curenju informacija koje su tvrdile da je, nakon relativnih neuspeha Halo: Infinite, tim iz 343 Industries odustao od buduće upotrebe njihovog specifičnog Slipspace Enginea – umesto toga su odlučili da koriste Unreal Engine 5 za sledeći naslov. Iako još uvek nije zvanično potvrđeno, novi dokazi su potvrdili izveštaj.
Kako je otkrio Idle Sloth, koji se fokusira na Xbox (i podelio WCCFTECH), počele su da kruže glasine o sledećoj Halo igri. Bivši art direktor u 343 Industries – Justin Dinges – otkrio je preko LinkedIna da je od aprila 2022. do marta 2023. godine radio na “sledećem neobjavljenom Halo izdanju”.
Dinges je veteran 343i, radio je u studiju više od 12 godina pre nego što je otišao u martu prošle godine – što daje veliku verodostojnost njegovim rečima.
Dodajući dalje dokaze da se sledeći Halo gradi koristeći UE5, ‘stariji dizajner sistema likova’ u 343 Industry (Ian Slutz) takođe je podelio preko LinkedIna da su “gradili sisteme igrača i imovinu u Unreal Engine 5”. Ova specifična linija je od tada izbrisana, što daje više ili manje dokaza o njenoj legitimnosti, u zavisnosti od vaše perspektive.
Sa svim dokumentovanim problemima koje je 343i imao sa svojim Slipspace Engine, prelazak na UE5 ima puno smisla i nadamo se da će omogućiti brži razvoj na duže staze.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.