The Last of Us Part 2 brzo se približava svojoj trećoj godišnjici. Nekoliko meseci pre ove godišnjice, Naughty Dog je izdao novi remaster da bi započeo novu godinu. Iako je The Last of Us Part 2 bio nesumnjiv uspeh, prodao je 44% manje kopija od svog prethodnika.
Međutim, čini se da će strategija PlayStationa da remasteruje igru pomoći da se nadoknadi ova razlika. Prema početnim podacima, remasterizovana verzija The Last of Us Part 2 je prodala dva puta više od remasterizovane verzije svog prethodnika u Velikoj Britaniji.
Ovi podaci o prodaji dolaze od Christophera Dringa, koji radi u Gamesindustry. Takođe je važno napomenuti da, iako je remasterizovana verzija The Last of Us Part 2 nadogradnja od $10 za postojeće vlasnike, ove brojke ne računaju nadogradnje kao prodaju.
Veći deo razlike verovatno dolazi od veće baze instalacija PS5 danas. U poređenju sa 2022. godinom, milioni novih igrača sada poseduju PS5, a Sony je potvrdio da je prošle godine isporučeno 50 miliona jedinica.
U međuvremenu, The Last of Us Part 1 je izdat devet godina nakon originalne igre i većina igrača je već iskusila priču do tog momenta što je značilo manju publiku za početnu prodaju.
Definitivno je zanimljivo videti ovako uspešnu prodaju za Part 2 Remaster, obzirom da ne donosi nikakve vidljive nadogradnje grafike, sem nešto novog sadržaja i podrške za DualSense kontrolere.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.