Vesti

Survival igra kompanije Blizzard otkazana zbog talasa otpuštanja

Blizzard je nedavno otkazao jedan od svojih najvećih projekata, survival igru pod kodnim imenom Odyssey. Najava je došla kao deo reorganizacije Microsoftovih studija za igre, što je rezultiralo otpuštanjem 1.900 radnika, ili 8% radne snage gaming divizije.

Prema Bloombergu, igra je dizajnirana kao igra za preživljavanje slična hitovima Minecraft i Rust, ali sa ciljem da bude bolje izbrušena i sa manje grešaka. Igra je razvijana skoro šest godina, nadmašujući mnoge prethodne projekte Blizzarda. Portparol Blizzarda, Andrew Reynolds, izjavio je u saopštenju da je razvoj igre završen kako bi se resursi preusmerili na druge projekte koji imaju veći potencijal, uključujući nove projekte Blizzarda koji su u ranoj fazi.

Blizzard se uglavnom fokusirao na svoje ustaljene franšize (Warcraft i Diablo). Međutim, tokom razvoja Odyssey, kompanija je napravila značajnu investiciju, okupljajući tim od više od 100 ljudi da radi na igri. Ipak, prijavljeni tehnički izazovi sa endžinom su činili razvoj takvog ambicioznog naslova veoma teškim.

Inicijalno razvijena koristeći Unreal Engine, zvaničnici Blizzarda su odlučili da pređu na Synapse, interni endžin koji je korporacija prvobitno izgradila za mobilne igre i zamislila kao nešto što bi moglo da se koristi u drugim projektima. Navodno, prelazak na Synapse je bio predložen jer bi ovaj endžin podržavao do 100 igrača. Međutim, razvoj koristeći Blizzardov endžin je išao sporo, što je navelo umetnike iza Odyssey da nastave da koriste Unreal Engine, znajući da će njihov rad kasnije biti odbačen.

Dogovor sa Microsoftom je finaliziran, i nekoliko zaposlenih u Blizzardu se nadalo da bi mogli da se vrate na Unreal Engine umesto da pokušavaju da završe igru na Synapse. Uprkos preprekama, Odyssey je izgledao kao da napreduje, a ljudi koji su igrali rane verzije igre su je cenili i videli su veliki komercijalni potencijal za igru za preživljavanje koja ispunjava Blizzardove standarde kvaliteta. Bez obzira na to, Odyssey je ostao godinama daleko od završetka. Blizzard je planirao da proširi tim na stotine ljudi kako bi ispunio datum izlaska 2026. godine, ali su developeri smatrali da je to previše optimistično. Na kraju, igra je otkazana.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top