PC

Od najpopularnije igre 2024. godine, Helldivers 2 postao najomraženija igra sa gomilom negativnih recenzija

Iako su igrači na PC-u uvek mogli da povežu svoje Steam i PSN naloge za Helldivers 2, sistem nije bio obavezan od strane Arrowheada pri lansiranju, pa su mnogi odlučili da ga preskoče. Sada se to menja. U budućnosti, svi igrači na PC-u za igru će morati da povežu svoj Steam nalog sa PSN nalogom i mnogo fanova nije srećno zbog odluke.

Talas negativnih recenzija igre pogodio je Steam otkako je Arrowhead najavio promenu, smanjujući nedavnu ocenu igre na ‘Mixed’ nakon što je bila pretežno pozitivna pri lansiranju. Većina nedavnih recenzija sada posebno ističe ovu promenu, a mnoge od najbolje ocenjenih recenzija su ažurirane da bi izrazile zabrinutost zbog promene.

Arrowhead je možda izbegao nešto od ovoga da je bio transparentniji o tome da će ova promena doći na kraju. Pri lansiranju, mogli smo da preskočimo povezivanje PSN naloga i siguran sam da su mnogi to učinili bez razmišljanja o tome. Međutim, da je bilo poznato da će ova veza morati da se napravi na kraju, igrači bi verovatno to uradili ranije. Sada kada se od njih traži da to urade mesecima nakon lansiranja, i neće moći da igraju ako ne žele da naprave PSN nalog, situacija je mnogo gora nego što bi bila.

Promena stupa na snagu 6. maja i donosi vrlo malo koristi igraču. Helldivers 2 ima crossplay, ali nema funkcionalnost cross-save, tako da povezivanje ovih naloga neće omogućiti prebacivanje između konzole i PC-a kao mnoge druge igre. Umesto toga, ova veza naloga se predstavlja kao način da se “zaštite igrači od zlostavljanja i zloupotrebe”. Suštinski, veza će olakšati banovanje igrača, iako nije kao da alati za to već ne postoje, izvan PSN-a.

Ovo se poklapa sa novom PC strategijom Sonija. Počevši sa Ghost of Tsushima ovog meseca, sve igre koje PlayStation objavljuje na PC-u će biti isporučene sa opcijom povezivanja sa PSN-om, kao i sa PlayStation overlejom, slično kako Microsoft rukuje većinom svojih PC igara danas.