PC

EA želi da uvede “dinamične reklame” u većinu svojih igara

Posted on

EA je odavno poznat kako stalno istražuje načine za dalje monetizovanje svojih igara. Kompanija već planira da uvede AI alate kako bi izbacila brojne ljudske radnike i brže izgradila proizvode. Pored toga, EA takođe dalje istražuje uvođenje in-game reklama u više naslova.

Ovo nije prvi put da se EA bavi ovom oblašću. Reklame u igri popularizovane su na tržištu mobilnih igara. U jednom od prvih EA-ovih eksperimenata sa ovim u velikom izdanju, postavili su skoro celoekranski oglas za Amazon Prime seriju, The Boys, u meni za reprizu borbi u UFC 4. Naravno, ovo je izazvalo talas negativnih reakcija i oglas je onemogućen.

Sada je Andrew Wilson iz EA počeo da obaveštava investitore o planovima kompanije da se uključe u posao ‘Dynamic Ad Insertion’, u kojem će se reklame postavljati u igre na osnovu metrika kao što su ‘navike, istorija i interesi’, što zvuči… užasno. Sportske igre će sigurno početi da prikazuju oglase svaki put kada je pauza u igri zbog stvari poput poluvremena, zamene igrača ili pit stopova.

Drugi potencijalni načini na koje bi se ovo moglo koristiti su preko AFK tajmera. Mnogi često pauziraju na svom kontroleru i odu da nešto uzmu, ili urade nešto relativno brzo. Ti ljudi bi uskoro mogli da se vrate i pronađu neku vrstu neželjenog komercijala.

Nažalost, s obzirom na količinu stvari za koje kompanije poput EA imaju prođu na tržištu sportskih igara, reklame u igri će gotovo sigurno postati ključna komponenta u mnogim budućim igrama i to će sigurno učiniti ljude na vrhu EA bogatijim.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required
Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version