Massive Entertainment odstupa od tradicionalne Ubisoft formule na više načina sa Star Wars Outlaws. Studio pokušava da izbegne preveliki otvoreni svet, uvede jedinstvenu Wanted mehaniku i ostavi iza tradicionalne osnove izdavača.
Prema nedavnim informacijama, Star Wars Outlaws takođe odbacuje napredovanje bazirano na iskustvu (XP).
Igra stiže 30. avgusta, a svaka nova informacija stvara sve veću uzbuđenost oko naslova.
Najnoviji pregled stiže od IGN-a, koji je sa Massive Entertainment razgovarao o petlji napredovanja. Direktor Mathias Karlson potvrđuje da igra nema otključavanje skillova baziranih na XP-u.
Međutim, Star Wars Outlaws će ojačati vašeg lika kroz razne sporedne zadatke. Završavanje misija od Expert NPC-a nagradiće vas različitim poboljšanjima, novim veštinama i mnogim drugim.
Ovo bi napredovanje trebalo učiniti dinamičnijim od tipičnog sistema prikupljanja XP-a i biranja optimalnih veština za kupovinu. Štaviše, ovaj sistem će dati veće značenje side-questovima.
Možete krenuti na put sa likom, kao što je stručnjak koji će naučiti Keju novu veštinu i pokloniti joj novu nadogradnju za njen blaster.
-Mathias Karlson
Za Star Wars Outlawse se kaže da se fokusira na kvalitet, a ne na kvantitet. Stoga, ovaj sistem treba savršeno da se uklopi. Ako su ove misije Expert NPC-eva više od misija koje vam samo donose novu nadogradnju, sistem bi mogao na bolje promeniti open-world elemente.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.