PC

Star Wars Outlaws odbacuje tradicionalni XP/Level sistem

Posted on

Massive Entertainment odstupa od tradicionalne Ubisoft formule na više načina sa Star Wars Outlaws. Studio pokušava da izbegne preveliki otvoreni svet, uvede jedinstvenu Wanted mehaniku i ostavi iza tradicionalne osnove izdavača.

Prema nedavnim informacijama, Star Wars Outlaws takođe odbacuje napredovanje bazirano na iskustvu (XP).

Igra stiže 30. avgusta, a svaka nova informacija stvara sve veću uzbuđenost oko naslova.

Najnoviji pregled stiže od IGN-a, koji je sa Massive Entertainment razgovarao o petlji napredovanja. Direktor Mathias Karlson potvrđuje da igra nema otključavanje skillova baziranih na XP-u.

Međutim, Star Wars Outlaws će ojačati vašeg lika kroz razne sporedne zadatke. Završavanje misija od Expert NPC-a nagradiće vas različitim poboljšanjima, novim veštinama i mnogim drugim.

Ovo bi napredovanje trebalo učiniti dinamičnijim od tipičnog sistema prikupljanja XP-a i biranja optimalnih veština za kupovinu. Štaviše, ovaj sistem će dati veće značenje side-questovima.

Možete krenuti na put sa likom, kao što je stručnjak koji će naučiti Keju novu veštinu i pokloniti joj novu nadogradnju za njen blaster.

-Mathias Karlson

Za Star Wars Outlawse se kaže da se fokusira na kvalitet, a ne na kvantitet. Stoga, ovaj sistem treba savršeno da se uklopi. Ako su ove misije Expert NPC-eva više od misija koje vam samo donose novu nadogradnju, sistem bi mogao na bolje promeniti open-world elemente.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version