Xbox Game Pass je nedavno prošao kroz velike promene, а fanovima se to nije svidelo. Servis je zbunjujući nego ikada, a mnogi veruju da je izgubio svoju najveću prednost.
Sa dolaskom Call of Duty igre na servis, Xbox želi da maksimizira svoje prihode.
To izgleda kao glavni razlog za nove cene i uklanjanje izdanja na prvi dan iz osnovnog nivoa pretplate. S obzirom da su first-day igre sada ograničene na Ultimate paket, analitičari veruju da će uslediti još povišenja cena.
Takođe veruju da će gaming gigant u budućnost uključiti reklame u servis.
IGN je razgovarao sa analitičarima o mišljenjima na povišenje cena i o tome šta Xbox može učiniti da dalje poboljša svoj prihod.
Pre svega, analitičari se slažu da je ovo povišenje cena bilo neizbežno i da ih dolazi još.
Stoga, fanovi treba da budu spremni na još jedno povišenje cena. Međutim, jedan drugi pouzdani analitičar tvrdi da ima i više od toga. On misli da će uskoro biti dodate reklame u pretplatničku službu, što se fanovima možda neće previše svideti.
Prema Joostu Van Dreunenu, ove reklame će se postepeno ugraditi u servis i na kraju postati norma. Analitičar veruje da će se ove reklame tada početi pojavljivati i u samim igrama.
Ako ovaj pristup bude uspešan, mogle bi se implementirati u ekranе za učitavanje, pri čemu bi Microsoft nastojao da uvede još naprednije reklame. Zamislite da umrete od nekog bossa nekoliko puta uzastopno i dok frustracija raste vama se još pojavljuju i reklame.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.