Black Ops 6 je sledeće veliko izdanje za fanove pucačina iz prvog lica, ali takođe ima veliki značaj za Xbox. Kao prva igra dostupna na Game Pass od prvog dana od strane Activisiona, ova Call of Duty igra ima potencijal da promeni budućnost Xboxa kakvu poznajemo.
Dok uzbuđenje nastavlja da raste, beta verzija bi trebalo da počne kasnije sledećeg meseca. Međutim, fanovi su primetili nedostatak marketinga od strane Xboxa, s obzirom na to da je gigant obično brz u promovisanju svojih naslova dostupnih od prvog dana. Prema novom izveštaju, ovo se radi namerno.
Tokom poslednje epizode podkasta Iron Lord’s, nedostatak marketinških napora Xboxa ponovo je postao tema diskusije.
Ovo je na kraju dovelo do teme Black Ops 6, gde je pomenuto da Microsoft ne radi mnogo da naglasi koliko veliko lansiranje Call of Duty igre od prvog dana može biti za uslugu. Prema Lord Cognitu, Xbox nije kriv za ovo.
“Nezvanično sam čuo da bukvalno ne mogu to da rade.”
- Lord Cognito
Nakon ove izjave, Parris je dodao svoja dva komentara. On je nedavno uradio pregled Black Ops 6 za IGN i izjavio je da su mu zaposleni u Treyarchu rekli sličnu priču.
“Dok sam bio u Treyarchu, bilo je neformalnih razgovora da ne mogu to da koriste u svom trenutnom marketingu.”
- Parris
On je primetio da je temu Game Passa pokrenuo Treyarch, koji i dalje veruje da će veliko lansiranje Call of Duty Black Ops 6 na usluzi biti veliki dogovor. Međutim, Parris navodi da fanovi ne bi trebalo da očekuju veliku marketinšku kampanju od Xboxa.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.