Vesti
Developer iza Dying Light veruje da su kraće igre budućnost
Više puta smo ranije čuli da su kraće igre budućnost. Usred najave Techlandovog novog Dying Light unosa, jedan developer je ponovio da je industrija previše opsesivna brojem sati koje igra nudi, a kraće igre su put kojim treba ići.
Razgovarajući sa Games Industry, direktor franšize Tymon Smektała je otkrio da je studio dizajnirao Dying Light: The Beast da bude kompaktniji od tradicionalnih AAA iskustava.
Umesto da dodaju previše sadržaja, studio se ovoga puta uglavnom pridržavao važnih elemenata.
“Ako imate igru koju morate da igrate od 50 do 100 sati da biste je završili, zaista je teško naći vremena za to, zar ne?”
On je dalje elaborirao o tome kako su duge igre teške za uklapanje u životni stil većine ljudi. Takođe smo čuli od developera Hellblade 2 da fanovi više vole kraća iskustva od velikih.
Smektała je referirao Assassin’s Creed Odyssey, igru koju je igrao preko 100 sati i još nije završio. Dying Light: The Beast postiže lep balans između potpuno razvijenog AAA naslova i DLC-a, tako da je mnogo kraći.
Kraće igre su takođe poželjnije jer imaju kraći razvojni ciklus i zahtevaju manje developera.
Štaviše, pošto budžeti nisu tako ogromni, developeri mogu da eksperimentišu sa novim idejama u takvim projektima. Smektala veruje da će ovo biti put kojim će većina kompanija krenuti u budućnosti.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.