Sećate se Google Stadije? Googleova nesrećna cloud gejming usluga je zatvorena samo godinu dana nakon lansiranja, što je rezultiralo zatvaranjem nekoliko stečenih studija, uključujući kompaniju iza odlične igre, Journey to the Savage Planet. Dugo smo znali da je Google bio neznalica o širem gejming pejzažu i šta bi bilo potrebno da se Stadia učini uspešnom. Međutim, komentari bivšeg Stadia Games zaposlenog slikaju mnogo gore sliku nego što smo zamišljali.
Typhoon Studios se vratio pod novim imenom Racoon Logic, a tim je nestrpljiv da se vrati u akciju sa nastavkom visoko ocenjene 2020 igre, Journey to the Savage Planet. Typhoon Studios je bio neceremonijalno zatvoren nakon što je stečen od strane Googlea, na isti dan kada je zatvorio Stadia cloud uslugu. Zašto Google nije mogao da uzme talentovan studio kao što je Typhoon i objavi uspešnu igru? Pa, ispostavilo se da su Googleovi izvršni direktori imali apsurdna očekivanja.
Govoreći sa VGC-om ove nedelje, Alex Hutchinson, suosnivač Racoon Logic, ranije poznat kao Typhoon Studios, objasnio je da kada je došlo do razgovora sa višim rukovodiocima u Google-u, “niko nije pričao isti jezik”.
Evo ključnog citata: “Google je želeo igre koje su radile samo u oblaku – koje ne postoje. Oni su nas tražili da isporučimo takve igre koje su izgrađene od 400 do 600 ljudi, ogromne Marvel licence igre i Star Wars veze. Rekli su nam ako napravite igru i ona je sjajna sa 25 ljudi, onda ćemo vam dozvoliti da zaposlite 500 umetnika, što nije tako kako to funkcioniše. Niko nije pričao isti jezik.”
Da bi se ušlo u to koliko je frustrirajuće bilo iskustvo, Hutchinson je dodao: “To govori da Google ima prostorije koje rezervišete samo da biste vrištali”.
U ovom trenutku, Journey to the Savage Planet tim se reformisao i zadržao vlasništvo nad franšizom, što im omogućava da rade na nastavku, Revenge of the Savage Planet, koji bi trebalo da bude objavljen 2025. godine.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.