PC
Počevši od 2014. Elder Scrolls Online je zarađivao 15 miliona dolara mesečno
Dok The Elder Scrolls Online ne pravi toliko naslova kao neke druge MMO na tržištu, to je bio izuzetno uspešan poduhvat za Zenimax Online. Još u aprilu, saznali smo kroz GDC razgovor da je igra zaradila oko 2 milijarde dolara u životnom veku prodaje. Od tada, druge statistike su došle do svetla na strani pretplate igre, sa TESO koji je zaradio 15 miliona dolara mesečno (u proseku) od lansiranja.
The Elder Scrolls Online je prvi put lansiran na PC u aprilu 2014. Kao deo desete godišnjice igre, neki od developera su počeli da pričaju o svojim dostignućima tokom tog vremenskog perioda. Tokom GDC razgovora, direktor Zenimax Online Studios, Matt Firor, potvrdio je da je igra generisala blizu 2 milijarde dolara prihoda od tada, što je ekvivalentno približno 200 miliona dolara godišnje u prosjeku.
Sada, Gary Boodhoo, bivši UX dizajner u ZeniMax Online Studios je otkrio na LinkedInu da je tokom svog vremena radeći na ESO, igra je pokretala 15 miliona dolara u vidu mesečnog prihoda u prethodnih deset godina, kroz pretplatu prodaje i Crown Store.
Sa svim tim u vidu, The Elder Scrolls Online je jedna od najuspešnijih igara Zenimaxa ikada, nešto što je bez sumnje podstaklo veći fokus izdavača na multiplayer igre pre akvizicije Microsofta, sa projektima kao što su Fallout 76, Wolfenstein: Youngblood, Deathloop i Redfall.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.