Vesti

Bloober Team kaže da je prestao sa razvojem loših igara

Posted on

Kada je prvi put najavljen, postojali su strahovi da Silent Hill 2 Remake od Bloober Teama neće moći da valjano izvede PS2 survival horror klasik. Iznenađujuće, ne samo da je remake bio visoko hvaljen, već je uspeo da proda preko 1 milion kopija u samo nedelju dana ili tako nešto. Nakon ovog uspeha, Bloober Team je sada govorio o svojim budućim planovima/nadama za studio.

U intervjuu koji je sproveo IGN, Bloober Teamov direktor i dizajner Wojciech Piejko je nagovestio pravac koji će studio uzeti nakon uspeha Silent Hill 2, rekavši: “Mislim da smo uvek otvoreni” za nove mogućnosti, dodajući: “Ako nam se sviđa prilika, uzećemo je. Postoje prilike koje morate da iskoristite. Kao Silent Hill 2, možete napraviti remake legende. Tako da da, verujem da je sve moguće.”

U sličnom intervjuu koji je sproveo Gamespot, direktor/producent Jacek Zieba je dalje govorio o Blooberovim budućim planovima, izjavljujući: “Želimo da budemo horor kompanija. Želimo da nađemo našu nišu, i mislimo da smo našli našu nišu, tako da sada samo – hajde da evoluiramo sa njom. […] I kako se to dešava je kompleksnije, ali se takođe dešava organski na neki način, kao sa [2016] Layers of Fear, ljudi u studiju su bili kao, ‘OK, napravili smo neke loše igre pre, ali mi [možemo] da evoluiramo.'”

Većina Bloober Team igara objavljenih u prošlosti je imala određeni nivo jank-a koji im je sprečavao da se uzdignu u više ešalone horor žanra. Sa Silent Hill 2 međutim, čini se da je tim konačno našao svoje uporište.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version