PC
Firewalk Studios objavio oproštajno pismo sa izjavom da je Concord betu igralo dosta igrača
Juče je Sony doneo odluku da zvanično obustavi razvoj Concorda i zatvori studio koji je iza njega stajao. Nakon toga, Firewalk Studios je objavilo svoje oproštajno pismo.
Prethodni izveštaji su tvrdili da je Concord koštao čak 400 miliona dolara tokom svog životnog veka. Ispostavilo se da bi taj trošak mogao biti podeljen između razvoja i cene koju je Sony platio za kupovinu kompanije i IP prava Concorda. Prema izvorima koji su razgovarali sa Kotakuom, početni budžet za razvoj Concorda bio je 200 miliona dolara, ali je Sony zatim potrošio više novca na kupovinu Firewalk Studios i IP-a Concord.
U oproštajnoj poruci objavljenoj na X-u, Firewalk Studios tvrdi da je “stotine hiljada igrača” učestvovalo u beta verziji Concorda, ali podaci sa Steama pokazuju da je, barem na PC strani, samo nekoliko hiljada igrača probalo igru. Ako je broj koji Firewalk tvrdi tačan, to bi značilo da igra na kraju nije uspela da ubedi dovoljno od tih stotina hiljada ljudi da potroše 40 dolara na igru.
Evo celokupnog saopštenja Firewalka:
“Firewalk je počeo sa idejom da donese radost multiplayer igranja širem auditorijumu. Tokom tog puta smo okupili neverovatan tim koji je bio u stanju da: –
- Navigira rast novog startapa u tim tokom globalne pandemije: Firewalk je osnovan 2018. godine i bio je veoma mali u svojim prvim godinama, ušavši u punu proizvodnju tek 2022. godine.
- Izgradi novi, prilagođeni FPS engine sledeće generacije u Unreal 4 -> 5, pružajući vrhunski osećaj igranja, prelepe svetove i performantno tehničko iskustvo od 60fps na stabilnom i skalabilnom backend-u na PS5 i PC stotinama hiljada igrača u našoj beta verziji.
- Uprvlja akvizicijom / integracijom dok priprema tehničke i preliminarne testove.
- I na kraju, isporuči i pruži igračima sjajno FPS iskustvo – čak i ako je palo mnogo uže nego što se očekivalo u odnosu na snažno konsolidovano tržište.
Preuzeli smo neke rizike na tom putu – spajajući aspekte kartičnih borbi i borilačkih igara sa first-person shooterima – i iako neki od ovih i drugih aspekata IP-a nisu ispali onako kako smo se nadali, ideja da se stavljaju nove stvari u svet je ključna za pomeranje medija napred.
Talenat u Firewalku i nivo individualnog zanata su zaista svetske klase, a timovi u Sony Interactive Entertainment i širom industrije će imati sreću da rade sa njima. Molimo vas da kontaktirate Odeljenje za zapošljavanje u PlayStationu za upite, i hvala svim mnogim timovima, partnerima i fanovima koji su nas podržavali na tom putu.”
Concord je u suštini bio postavljen tako da propadne. Igra nije dobila odličan prijem kakav je Sony očekivao tokom početnog predstavljanja, a onda moramo uzeti u obzir i činjenicu da su želeli da prodaju igru za 40 dolara, ignorišući realnost da je tržište već dominirano visokokvalitetnim besplatnim naslovima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.