PC

BioWare odbija remaster originalnih Dragon Age igara

Posted on

Dugo se šuškalo da će sledeća igra BioWare-a, Dragon Age: The Veilguard, verovatno izostaviti bilo kakav DLC. Ispostavilo se da je studio takođe odbacio ideju o remasterovanju originalnih igara.

Originalni Dragon Age: Origins je izgrađen na veoma starom BioWareovom endžinu, a tokom vremena, većina ljudi koji su imali iskustva sa radom sa tom tehnologijom su napustili kompaniju. Zbog tog nedostatka ekspertize, ponovno posećivanje starih klasika nije nešto što BioWare posebno želi da radi.

I Dragon Age: Origins i Dragon Age 2 su koristili BioWareov sopstveni custom Eclipse engine, koji je u suštini nadograđena verzija tehnologije korišćene za izgradnju klasika kao što je Knights of the Old Republic. Čak je i CD Projekt Red licencirao stariji BioWare engine da bi izgradio prvu Witcher igru.

Kreativni direktor, John Epler, je objasnio problem u nedavnom intervjuu za Rolling Stone, rekavši: „Mislim da sam jedan od možda 20 ljudi koji su još uvek u BioWare-u i koji su zapravo koristili Eclipse. To nije nešto što će biti lako kao Mass Effect, ali volimo originalne igre. Nikad ne reci nikad, mislim da je to na šta se svodi.“

Ako bi se originalne Dragon Age igre ponovo posetile, to bi verovatno moralo biti u obliku remakea od nule sa Frostbite Engine, koji je korišćen i za Dragon Age: Inquisition iz 2014. godine.

Situacija je bila drugačija za BioWare sa Mass Effectom, jer je originalna trilogija izgrađena sa Unreal Engine. Pošto je ovo mnogo češće korišćen igrački engine, pronalaženje developera sa iskustvom je mnogo jednostavniji zadatak.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version