PC
Black Ops 6 se prodaje značajno bolje nego MW3 na PS5 i PC, i pored Game Pass servisa
Postojalo je veliko pitanje oko Game Pass-a i njegove održivosti u budućnosti sa mega franšizama kao što je Call of Duty. Veruje se da je i sam Microsoft dovodio u pitanje da li da donese serijal na Game Pass zbog potencijalne štete po prodaju. Na osnovu brojeva lansiranja, čini se da se ti strahovi sada mogu smiriti.
U nedavnom intervjuu za BBC, producent Treyarcha, Miles Leslie, je pričao o uspehu najnovije igre studija, Black Ops 6. Od lansiranja 25. oktobra, igra je postala bestseller, dostigavši vrh lista na više platformi.
Što je još važnije, Leslie je otkrio da je ovogodišnji Call of Duty privukao 60% više igrača pri lansiranju na PlayStation-u i Steam-u u poređenju sa prošlogodišnjim Modern Warfare 3. Ovo pokazuje da Game Pass nije uticao na prodaju Call of Duty na PlayStationu, niti je odvratio PC igrače od kupovine igre.
Još ne znamo koliko je kopija igra prodala ukupno, ili da li je igra imala pad prodaje na Xbox-u posebno zbog Game Pass. Trenutno, većina pretplatnika na Game Pass je na Xbox konzolama, ali Microsoft ulaže napore da podstakne rast na PC-u i u oblaku.
Sva izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.