Vesti
Blast from the past: Phoenix (1980)
Najzastupljeniji žanr igara Zlatne ere bio je žanr fiksiranih pucačina, u kojima igrači, ograničeni kretanjem po horizontali, moraju da se izbore za beskrajnom najezdom neprijateljske vojske.
Ipak, nisu sve igre ovog žanra bile iste – developeri su sa svakim novim naslovom gejmerima želeli da predstave nešto uzbudljivo i neviđeno. Jedan takav naslov je Phoenix, japanska igra čiji je originalni kreator želeo da ostane anoniman.
Najjači adut Phoenix-a je njegov koncept nivoa. Do tada, igre ovog tipa nisu nudile gotovo nikakvu progresiju – mimo rastućeg nivoa težine, bila je na relativno niskom nivou. U Phoenix, svaki nivo je jedinstven u pogledu tipova protivnika i njihovog ponašanja, čime se igrači postepeno pripremaju za peti, a ujedno i poslednji okršaj.
U finalnom nivou, igrači će se suočiti sa matičnim vanzemaljskim brodom, glavnim neprijateljem igre, takozvanom kraljicom. Smatra se da je Phoenix jedna od prvih igara sa boss bitkom, što je, kao što danas znamo, možda i najuzbudljivijih element jedne video igre. Osećaj koji nas obuzima kada savladamo tešku kraljicu nakon nekoliko desetina pokušaja, prosto je nezamenjiv. Svi koji su igrali Dark Souls će razumeti o čemu govorimo!
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.