Ubisoft je nedavno objavio opsežan dokument na skoro 400 strana koji pokriva svaki aspekt poslovanja i razvoja kompanije u periodu od 2024. do 2025. godine, zajedno sa godišnjim finansijskim izveštajem. Većina informacija je namenjena investitorima, ali se posebno istakao jedan segment o Ubisoftovom modelu monetizacije i njegovom uticaju na igrače.
Jedna od najupečatljivijih, ali i najsmešnijih stavki koja se pojavljuje već na desetoj stranici dokumenta, odnosi se na poslovni model kompanije. Stranica počinje tvrdnjom da je Ubisoft „lider u industriji video igara“, a kasnije se bavi temom monetizacije.
„Naš model monetizacije je održiv na duže staze i u potpunosti poštuje igrače. Naše zlatno pravilo pri razvoju premium naslova jeste da igrač može u potpunosti da uživa u igri bez dodatnog plaćanja. Monetizacija u premium naslovima omogućava igračima da se više zabave,jer mogu da personalizuju svoje avatare ili brže napreduju – ali to je uvek opcionalno“.
Na 135. stranici dokumenta ponovo se pominje monetizacija:
„Bezbednost i dobrobit igrača su naš prioritet. Činimo sve što možemo da zaštitimo njihove podatke i ponudimo odgovarajuće mehanizme monetizacije“.
U ovom izveštaju ima još mnogo zanimljivih detalja, ali tvrdnja da igre načelno postaju zabavnije sa mikrotransakcijama je, blago rečeno, smešna.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
