U vreme Kickstarter renesanse starih igara i žanrova, često je jedan od ciljeva koje su developeri zacrtali, a koje su fanovi često želeli, bio i to da se igra pojavi na popularnom nezavisnom operativnom sistemu Linux.
Iako ovo za developere često predstavlja noćnu moru, oni su to stavljali kao jedan od ciljeva kada se dostigne određena svota novca, i zatim su često to ispunjavali, ali neretko zbog mnogih problema i nisu.
Kada pogledamo računicu koju je početkom ove godine izbacio jedan od developera igre Planetary Annihilation, postaje nam jasno i zašto.
Naime, on je otkrio da i pored “glasne manjine” koja uvek traži da igra stigne i na Linux, prodaja Linux verzije obično čini manje od 0,1% procenata (jedan kopija na svakih 1000 prodatih), ali i da istovremeno stvara najviše problema i prijava bagova, krešovanja i drugih tehičkih problema, do te mere da čak 20% svih tehničkih žalbi dolazi od onih igrača koji imaju Linux kopije igara.
Ovakve informacije svakako odbijaju studije od toga da se posvete radu na Linux verziji, koja, čini se, nije vredna ni truda ni vremena, posebno zbog toga što donosi i brojne izazove.
Koristite li vi Linux i da li se igrate na njemu?
We shipped Planetary Annihilation on Win, Mac, and Linux. Linux uses we're a big vocal part of the Kickstarter and forums.
In the end they accounted for <0.1% of sales but >20% of auto reported crashes and support tickets (most gfx driver related).
Would totally skip Linux. https://t.co/3m9ZZgElzB
— Ben Golus (@bgolus) January 1, 2019