Informacije stižu sa svih strana dok se ovih dana vodi pravna bitka između dve velike kompanije. Još jedan iz niza poslovnih dokumenata se bavi ciframa koje je Epic Games morao da odvoji za ekskluzivne naslove. Kompanija je dala nešto preko milijardu dolara za 105 ekskluziva krajem 2019. godine, što je svakako interesantna poslovna transakcija.
Epic je samo u 2019. godini potrošio 542 miliona dolara za ekskluzivne igre te godine, a još tada su izdvojili 52 miliona za četiri naslova koja su najavljena za 2021. Nije neka novost da kompanija agresivnom kampanjom i velikim ulozima pokušava da se izbori za svoje mesto među digitalnim platformama, ali da li je ulaganje preko milijardu dolara u igre koje će se kroz par meseci ili godinu pojaviti na drugim platformama dobar potez?
Kompanija će nastavili da prati poslovni model i ciljeve koji su postavili, a to su 52 planirane ekskluzive koje treba da se pojave ove godine. Od naredne godine planiraju da smanje ponudu na 36 ekskluziva, dok će 2023. i 2024. biti predstavljene 34 igre. Nakon ovih godina Epic verovatno planira da obavi detaljnu analizu prethodnog perioda i da li su strategije formirale platformu sa stabilnom populacijim.