Kao što je obično slučaj sa nastavcima, developeri se trude da nova igra iz istog serijala nadmaši original u svakom pogledu, a pogotovu u onom tehničkom.
Fanovi očekuju da će to biti slučaj sa Overwatch 2, a Blizzard svakako radi na tome. Pored isključenja jednog tenka iz timova, radi se na tome da mape imaju bolju vizuelnu prezentaciju i smenjive događaje.
Nedavno je prikazana nova tehnologija osvetljenja koja omogućava Blizzardu da se pozabavi izgledom koji mape pružaju. Tehnologija će pre svega omogućiti da se doba dana menja tokom samog trajanja meča, čime igrači primetiti kako smrkava ili sviće, ili jednostavno pomeranje senki drveća i zgrada kako vreme bude odmicalo.
Takođe, tehnologija će dozvoliti postojanje smenjivih vremenskih uslova. Tu spada sporadično javljanje peščanih oluja na mapama sa tom tematikom, poput Necropolis mape. Peščana oluja, koja je navedena kao primer, će značajno smanjiti vidljivost i otežaće rešavanje misija ili slično.
Ovo je prilično dobra ideja koju će Blizzard implementirati, pošto sve više developera naginje ka tome da mape izgledaju življe i da igrači steknu utisak proticanja vremena dok se nalaze u nekom meču.