Nakon objave da je Ujedinjeno Kraljevstvo blokiralo Microsoftovu akviziciju Activision Blizzarda, proizvođač Call of Duty je investitorima pružio neke bolje vesti.
Dan ranije nego što je planirano, Activision-Blizzard je objavio svoje rezultate za prvi kvartal, pokazujući da je neto prihod za tri meseca završena 31. marta 2023. porastao za 87% u odnosu na prethodnu godinu sa 740 miliona dolara.
Prihodi su porasli za 35% na 2,38 milijardi dolara, dok je na net bookings polju viđen porast od 26% na 1,86 milijardi dolara.
Izdavač je rekao da su rezultati vođeni rastom u sva tri njegova segmenta (Activision, Blizzard i King) i istakao učinak svog poslovanja sa mobilnim igrama.
Prihodi Activision-a tokom prvog tromesečja su porasli za 28% u odnosu na prethodnu godinu, prihodi Blizzard-a su porasli za 62%, a prihodi King-a su porasli za 8%. Najveće franšize su naravno najzaslužnije za ovaj porast zarade, i to pogotovu na mobilnom sektoru gde dominiraju Candy Crush, CoD Mobile i prošlogodišnji Diablo Immortal.
Broj mesečno aktivnih korisnika tokom kvartala iznosilo je 368 miliona, što je četiri miliona manje u odnosu na prethodnu godinu, nakon pada u segmentima Activision (-2 miliona) i King (-7 miliona), to je delimično nadoknađeno rastom u segmentu Blizzarda (+5 miliona).
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.