Šef komunikacija CD Projekta, Michał Platkow-Gilewski, tvrdi da je igra Cyberpunk 2077 dobila neke preterano oštre kritike kada je prvi put objavljena.
Iako priznaje da je igra morala biti poboljšana kada je prvi put stigla 2020. godine, Platkow-Gilewski je rekao GamesIndustry.biz da veruje da je zaslužila bolji prijem od onog koji je dobila. Predložio je da su neki ljudi skočili na bandwagon da je kritikuju jer je bilo moderno to učiniti.
“Zapravo verujem da je Cyberpunk na lansiranju bio mnogo bolji nego što je primljen, a čak su i prve recenzije bile pozitivne,” rekao je. “Onda je postalo kul da se ne sviđa. Brzo smo prešli od heroja do zlikovca.
“To je bio težak trenutak. Nismo znali šta se dešava. Znali smo da je igra sjajna, da, možemo je poboljšati, da, moramo uzeti vremena za to i moramo obnoviti neke stvari. To nam je oduzelo puno vremena, ali ne verujem da smo ikada bili slomljeni. Uvek smo bili kao: Hajde da to uradimo.”
Cyberpunk 2077 je bio jedna od najiščekivanijih igara poslednje generacije konzola. Međutim, stvari su krenule loše po CD Projekt kada je konačno stigao krajem 2020. godine.
Nakon tri odlaganja, visoko očekivani RPG objavljen za PC i konzole sa mnoštvom tehničkih problema. To je rezultiralo ponudom povrata novca, igra je povučena sa PlayStation Store i CD Projekt se suočava sa tužbama koje tvrde da je zavarao investitore u vezi sa kvalitetom naslova.
Nakon šest meseci zakrpa dizajniranih za poboljšanje igre, vratio se na Sonijevu online prodavnicu u junu 2021. godine. Tada je CD Projekt rekao da veruje da su performanse Cyberpunk 2077 dostigla “zadovoljavajući” nivo.
CD Projekt trenutno priprema lansiranje ekspanzije Phantom Liberty za Cyberpunk 2077 u septembru. Za nju se kaže da će doneti još značajnija poboljšanja osnovnoj igri.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.