Tim Stuart, glavni finansijski direktor Xboxa, najavio je planove da Microsoft uvede Game Pass “na svaki ekran”, kao što su dugogodišnji konkurenti PlayStation i Nintendo, kako je izvestio VGC. Ostali “potencijalni ekrani” uključuju Smart TV i mobilne uređaje.
Mobilna gaming scena često se potcenjuje od strane povremenih igrača. A Microsoftov Game Pass bi svakako imao koristi od dalje mobilnosti. Televizori su više specifična oblast, ali su ipak pogodni za neke. Sve ovo je namenjeno poboljšanju širenja marže, i otvorilo bi vrata za neuobičajenu količinu slobode u industriji.
Moguće je da bi Microsoftova sveprisutna dostupnost mogla biti dobra ofanziva protiv konkurencije, bilo kako bilo. Naravno, pominjanje konkurenata je sigurno bilo iznenađenje. To je gest dobre volje nakon Activision dogovora, dok Microsoft nastavlja da gradi što je moguće više poverenja.
Međutim, ostaje da se vidi da li će Microsoft ostati na ovom putu godinama nakon ovog perioda tranzicije.
Ako bude uspešan, Microsoft bi mogao da postavi primamljiv trend. Bilo bi zanimljivo da li bi PlayStation, Nintendo ili druge usluge sledile primer. Ali je takođe nejasno kako bi fanovi PlayStationa i Nintenda reagovali.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.