Build a Rocket Boy je javno demonstrirao gameplay za Everywhere, GTA konkurenta, po prvi put.
Kao deo Community Corner streama na zvaničnom Everywhere Twitch kanalu, tim za zajednicu igre bio je praćen od strane pomoćnog direktora igre Adama Whitinga i QA analitičara Nadia Tolmaya da prikažu igru u akciji.
Takođe je najavljeno da će prva zatvorena alfa igre biti održana 5. decembra.
Scena prikazuje igrača koji se infiltrira u postrojenje za preradu vode, eliminiše neprijatelje i obavlja razne zadatke kao što su ispuštanje vode, spajanje cevi i bekstvo autom.
Tokom strima, objašnjeno je da je scenu kreirala jedna osoba, i da su svi objekti na sceni takođe izrađeni.
Procenjeno je da bi scena te veličine mogla biti grubo postavljena za nekoliko sati, i da bi moglo da prođe oko 10 dana da se u potpunosti stvori.
Everywhere je prva igra Build a Rocket Boy, novog studija sa sedištem u Edinburgu, koji vodi bivši Grand Theft Auto producent, Leslie Benzies.
Igra omogućava igračima da grade i dele svoje kreacije, i biće platforma za druge projekte.
“Verujemo u budućnost gde je stvaranje igara stavljen u ruke igrača”, rekao je Benzies u izjavi u septembru. “Sa Everywhere, ciljamo da osnažimo svakoga da inovira, preuzme rizike i izgradi svoje svetove, oblikovane čisto njihovom maštom.
Pružamo alate, inspiraciju i infrastrukturu i uzbuđeni smo da vidimo kako će naša zajednica podstaći sledeću generaciju developera da pomogne u razvoju Everywhere priče.”
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.