Nedavno, koncept ‘besplatnog, oglasima podržanog, Game Pass’ plana se pojavio tokom prezentacije sa Wells Fargo koju je vodio CFO Microsofta, Tim Stuart.
Ovaj intrigantni predlog je Stuart predstavio kao opciju za početni nivo za gejmere koji imaju manje ‘visokog raspoloživog prihoda’, dajući im mogućnost da strimuju igre kroz Xbox Cloud nakon gledanja nekih oglasa.
To nije luda ideja. U poslednjim godinama, ‘FAST’ (Free Ad-Support Television) koncept je naglo porastao, a čak su se i neke vrhunske streaming platforme i emiteri uključili u hajp.
Da li bi gejming mogao biti sledeća industrija koja će iskoristiti besplatne, podržane oglasima platforme?
U jednostavnoj izjavi, Tim Stuart je opisao potencijalni operativni model za ponudu besplatnog, podržanog oglasima Game Passa:
Za modele poput Afrike, ili Indije, jugoistočne Azije, možda mesta koja nisu prvo konzola, možete reći, ‘Hej, da li želite da gledate 30 sekundi oglasa, a zatim dobijete dva sata strimovanja igara?’
Afrika je, znate, sa 50% populacije mlađe od 23 godine sa rastućom bazom raspoloživog prihoda, svi sa mobilnim telefonima i mobilnim uređajima, generalno ne puno visokog raspoloživog prihoda. Dakle, možemo ući sa našim poslovnim modelima i reći… postoje milioni i milioni gejmera kojima nikada ne bismo mogli da se obratimo tamo, a sada možemo ući sa našim poslovnim modelima.
Imalo bi smisla i postoji mnogo načina na koje bi Microsoft mogao prilagoditi ponudu da bi odgovarala njihovim potrebama i ograničenjima.
Na primer, samo određene igre bi mogle biti dostupne ili bi mogla postojati opcija za produženje igranja gledanjem serije oglasa usred vaše sesije.
Zvuči oštro, ali ponuda bi trebalo da bude ‘dovoljno slaba’ da ne odvrati plaćene pretplatnike od, znate, plaćanja.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.