Vesti

Bivša God of War developerka stala na stranu veštačke inteligencije

Posted on

U novom intervjuu za IGN, bivša God of War developerka Megan Morgan Juinio stala je u odbranu korišćenja generativne veštačke inteligencije u razvoju video igara. 

Juinio tvrdi da je veštačka inteligencija samo alat koji developerima daje nove mogućnosti, rekavši da svi koji odbijaju da je koriste zapravo sami sebi odmažu. Ona smatra da će se veštačka inteligencija razvijati bez obzira na stav drugih, zbog čega bi developeri trebalo da je prihvate i iskoriste. 

Nove AI tehnologije je uporedila sa alatima za proceduralno generisanje sadržaja, navodeći SpeedTree kao primer, koji više od dve decenije automatski generiše drveće u realnom vremenu i koristi se u mnogim igrama. Ipak, developerka se ogradila – dodala je da, iako veruje da neće nestati preko noći, generativni AI nikada neće moći da zameni čoveka u kreativnom smislu.

Na tu temu, potpredsednica i generalna menadžerka studija DICE i Criterion Games, izjavila je da ta tehnologija nije korišćena za dizajn asseta u Battlefield 6, ali da vidi veliki potencijal u njenoj primeni u ranim fazama razvoja za koncepte i placeholdere.

Nedavni izveštaji ukazuju da Sony i Microsoft već planiraju da uključe generativni AI u razvoj svojih igara, dok se Nintenda i dalje odupire toj ideji.

Dok većina developera koji podržavaju korišćenje generativne veštačke inteligencije smatraju da ona mora da služi samo kao pomoćni alat u razvoju igara, neki idu i korak dalje. Pre nekoliko nedelja, Ilon Mask je najavio planove da do kraja 2026. objavi igru koju će u potpunosti napraviti AI.

Pratite nas na našoj FacebookInstagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version