Vesti

Fallout je originalno bio planiran kao real-time igra

Teško je zamisliti Fallout bez poteznog sistema borbe (barem ranije naslove u serijalu), ali malo je falilo da čuveni postapokaliptični RPG krene potpuno drugim putem. Naime, tvorac serijala Tim Kejn je otkrio da je Interplay 1996. godine ozbiljno razmatrao ideju da Fallout 1 bude real-time igra, inspirisana uspehom tadašnjeg Diabla.

Ipak, Kejn je uspeo da ih razuveri — delom zbog tehničkih ograničenja, delom zbog uverenja da takav sistem jednostavno ne bi odgovarao tonu igre. Po njegovim rečima, prelazak na real-time borbu zahtevao bi potpunu rekonstrukciju mehanika, uključujući radikalnu promenu perkova.

Zanimljivo je i to da je Diablo originalno bio zamišljen kao potezna igra, što je veoma interesantna paralela iz današnje perspektive.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments
Play!Zine - preko 14 godina potpuno besplatan profesionalni gejming časopis na srpskom jeziku. Svakog meseca u digitalnom PDF formatu na preko 100 strana očekuju Vas opisi aktuelnih igara, intervjui, editorijali, recenzije hardvera, novosti sa domaće scene i brojne druge zanimljivosti iz sveta gejminga. A dok čekate novi broj časopisa, tu je i naš sajt - www.play.co.rs , gde vas svakodnevno obaveštavamo o svim aktuelnostima, novostima i zanimljivostima iz industrije video-igara. Naš moto je profesionalnost i posvećenost istraživanju, kako bi za vas doneli uvek najinteresantnije i dobro informisane vesti. Želimo dobrodošlicu svim starim i novim fanovima!

O nama:

PLAY! Zine

Adresa redakcije:

Vele Nigrinove 2/1
Beograd

Kontakt:
redakcija@play-zine.com

Prijatelji:


Play!Zine 2006-2019

To Top