PC
Nintendo je upravo patentirao… mehaniku prizivanja stvorenja u igrama?!
Skoro godinu dana nakon što je pokrenuo svoju prvu tužbu protiv Palworlda, Nintendo je sada zvanično patentirao summon mehaniku, odnosno sistem prizivanja čudovišta koji se potom međusobno bore. Ovaj patent bi mogao da ima značajan uticaj ne samo na aktuelnu tužbu, nego i na širu industriju igara.
Nintendov patent se odnosi na mehaniku u kojoj igrač kontroliše glavnog lika, ulazi u mod borbe i zatim priziva novog lika ili stvorenje, kako bi njime upravljao u borbi. Patent se sadrži od nekoliko tačaka koje deluju vrlo detaljno, ali je zapravo reč o vrlo opštoj mehanici koja se odavno primenjuje u nizu različitih igara.
Da ste nam rekli da je ovo zapravo plot jedne Black Mirror epizode, poverovali bismo vam…
Regarding the Lawsuit
Yesterday, a lawsuit was filed against our company for patent infringement.
We have received notice of this lawsuit and will begin the appropriate legal proceedings and investigations into the claims of patent infringement.
At this moment, we are unaware…
— Palworld (@Palworld_EN) September 19, 2024
Ovo nije prvi put da Nintendo patentira neku mehaniku iz svojih igara. Studio Pocketpair je u septembru 2024. godine dobio tužbu od Nintenda upravo zbog navodne krađe intelektualne svojine iz Pokemon franšize. Između ostalog, sporno je korišćenje već postojećeg Nintendovog patenta – sistema „menjanja između letećih i kopnenih prevoznih sredstava“.
I dok se Pocketpair protiv Nintendovih tužbi bori tako što pokušava da im ospori patente, postavlja se pitanje šta ovaj patent zapravo predstavlja za celokupnu industriju video igara. Analitičar Florijan Miler za Games Fray ističe da je ovakav patent „fundamentalna pretnja kreativnosti i inovacijama u igrama“.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.