PLAY! Zine
PLAY! 194 – OKTOBAR 2025
194. BROJ ČASOPISA PLAY!ZINE MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKU
U današnje vreme, ako se gejming studio ne obrati publici bar jednom mesečno i ako ne uloži ni dinar u marketing, to obično znači da nema mnogo vere u svoj projekat. To znači da je igra pala u deveti krug razvojnog pakla, iz kojeg se niko neće izvući u jednom komadu, uključujući developere. Ovo je opšte mišljenje velikog procenta globalne gejming zajednice, koju počinje da hvata panika na najmanju naznaku ovakve situacije, posebno kada su poznate franšize u pitanju.
Ovo je sasvim razumljivo ako uzmemo u obzir koliko puta smo se opekli u iščekivanju neke nove igre koja obećava. Posle godina i godina čekanja, često bismo dobili nedovršen proizvod, daleko ispod najosnovnijih standarda. Svi smo se barem jednom razočarali, ali lako je biti pesimističan. Uzmimo za primer Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2, koji konačno izlazi ovog meseca. Lako je imati nula očekivanja, ali mi smo bolji od toga! (pls be good pls be good pls be good).
Tu su naravno i gličevi u matriksu kao što su Gejb i kompanija, koji na prepad uspevaju da izdaju uspešnu i pritom odličnu igru, a da istovremeno odaju utisak kao da ih boli uvo za sve (evo sad će Half-Life 3, samo što nije). E pa, bili smo svedoci još jednog takvog gliča početkom septembra, ili bolje rečeno dve nedelje ranije na Gamescomu… Tako je, ceo ovaj uvod je bio uvertira za Silksong, koji je uspeo da očita lekciju svim ”uspešnim” AAA kompanijama…
Nastavak recenzije vas čeka na narednim stranicama!
194. BROJ ČASOPISA PLAY!ZINE MOŽETE PREUZETI BESPLATNO U PDF FORMATU NA OVOM LINKU
Ranija izdanja Play!Zine magazina možete pročitati ovde.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.