Šta kažete na upotrebu veštačke inteligencije u vašim omiljenim igrama? Bilo da ste za ili protiv, šanse da ćete se sa njima sve više susretati rastu iz dana u dan.
Prema podacima The Computer Entertainment Association (CESA), japanske asocijacije video igara koja takođe organizuje Tokyo Game Show, preko polovine kompanija u ovoj zemlji koristi veštačku inteligenciju u razvoju svojih igara, prenosi japanski portal Nikkei.
U pregledu izveštaja navodi se da 51% kompanija koristi veštačku inteligenciju, najviše za generisanje vizuelnih elemenata i likova, kao i za generisanje priče i teksta. Naročito je upečatljiva brojka od 32% kompanija koje koriste AI za razvoj svojih endžina.

Ove informacije stižu iz godišnjeg CESA izveštaja u kome je učestvovalo 54 japanske gejming kompanije. Među njima su i giganti kao što su Capcom, Konami, FromSoftware, Square Enix i Sega.
Zanimljivo je da se jedino Nintendo zvanično oglasio po pitanju upotrebe veštačke inteligencije u svojim igrama – prošle godine, Šigeru Mijamoto je za New York Times rekao da bi radije želeo da kompanija ide u nekom drugom smeru.
Izveštaj će biti objavljen u celosti početkom decembra, tako da za sada konkretnije upotrebe veštačke inteligencije ostaju u tajnosti.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
