U intervjuu za Rolling Stone, Joan Lemoan, kompozitor za Death Stranding 2 poznat i kao Woodkid, otkrio je jedan ključni trenutak tokom razvoja igre. Woodkid je ispričao situaciju kada mu je Kodžima izneo neobičan problem: rezultati testa igre su bili “previše dobri”. Priča se navodno “previše svidela” igračima, što je po njemu bio znak da nešto nije u redu i da nešto mora da promeni.
Zbog toga se Kodžima vratio na početak, izmenio scenario i preradio neke ključne delove priče. Woodkid objašnjava da je Kodžima smatrao da njegov rad nije dovoljno provokativan i da ne izaziva dovoljno emocija. Po njegovom mišljenju, ako se svima dopada ono što pravi, to znači da je previše „mainstream komercijala“. Kodžima želi da igrači zavole ono što im se u početku nije dopadalo, jer će upravo u tom momentu zaista početi da cene suštinu igre.
Death Stranding 2: On the Beach izlazi 26. juna za PlayStation 5 i PS5 Pro.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
