Vesti

Scenario za Death Stranding 2 je bio potpuno promenjen usred razvoja: Kodžima je rekao da je prethodna verzija bila „mainstream komercijala“

Posted on

U intervjuu za Rolling Stone, Joan Lemoan, kompozitor za Death Stranding 2 poznat i kao Woodkid, otkrio je jedan ključni trenutak tokom razvoja igre. Woodkid je ispričao situaciju kada mu je Kodžima izneo neobičan problem: rezultati testa igre su bili “previše dobri”. Priča se navodno “previše svidela” igračima, što je po njemu bio znak da nešto nije u redu i da nešto mora da promeni.

Zbog toga se Kodžima vratio na početak, izmenio scenario i preradio neke ključne delove priče. Woodkid objašnjava da je Kodžima smatrao da njegov rad nije dovoljno provokativan i da ne izaziva dovoljno emocija. Po njegovom mišljenju, ako se svima dopada ono što pravi, to znači da je previše „mainstream komercijala“. Kodžima želi da igrači zavole ono što im se u početku nije dopadalo, jer će upravo u tom momentu zaista početi da cene suštinu igre.

Death Stranding 2: On the Beach izlazi 26. juna za PlayStation 5 i PS5 Pro.

Pratite nas na našoj FacebookInstagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.

Pretplatite se na Play! Newsletter

* indicates required


Comments

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version