Vesti
Suosnivač Rockstara otkrio pravi razlog zašto je Agent otkazan
Fanovi su godinama gajili nadu da će Agent, misteriozni špijunski triler studija Rockstar Games, jednog dana ipak ugledati svetlost dana. Smeštena u vreme Hladnog rata, igra je trebalo da proširi impresivni portfolio Rockstara, ali je razvoj ubrzo zastao, a projekat je zvanično otkazan nakon čak 11 godina.
U tročasovnom intervjuu Leksa Fridmana sa suosnivačem Rockstara, Denom Hauzereom, otkrivene su nove informacije u vezi Agenta – igre koja je 2007. prvi put pomenuta, a 2009. i zvanično najavljena.
Hauzer je objasnio da je razvoj prošao kroz brojne verzije, ali da nijedna nije uspela da “klikne”.
„Radili smo na pet različitih verzija špijunske open-world igre, ali razvoj je svaki put stao. Često i danas razmišljam o tome, ali verujem da, za razliku od filmova, špijunske priče jednostavno ne funkcionišu u video igrama, barem u formi koju sam ja zamislio.“
Hauzer je dodao i da koncept Agenta nije bio ograničen samo na 70-te i Hladni rat, kako su mnogi verovali:
„To je bila samo jedna od verzija. Postojala je i verzija smeštena u savremeno doba… radili smo na mnogo različitih ideja sa različitim timovima.“
Agent je zvanično najavljen 2009. kao PlayStation 3 ekskluziva, ali se nakon toga o igri godinama nije čulo ništa konkretno. Projekat je konačno ugašen 2018. godine.
U kontekstu današnje industrije, najbliži primer prave špijunske open-world igre je 007: First Light od IO Interactiva. Igra ima istu tematiku, ali ona je prezentovana kroz poluotvorene nivoe, što samo dodatno potvrđuje Hauzerovu tezu.
Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.