Novi podaci sa LinkedIn profila bivšeg Xbox Head of Product, Ričija Čouharija, otkrivaju da je Xbox Game Pass u periodu između 2019. i 2021. godine generisao impresivnih 2 milijarde dolara godišnje. Za servis koji je lansiran kao “Netflix za igre”, ovo je svakako ozbiljan rezultat.
Ipak, nisu svi oduševljeni. Neki analitičari tvrde da Game Pass istovremeno umanjuje prodaju Xbox igara i do 80%, što otvara pitanje održivosti modela. Microsoft, s druge strane, nastavlja da ulaže u servis, koji je samo u drugom kvartalu fiskalne 2025. godine zabeležio rast od 30%. Xbox cilja na ambicioznih 100 miliona pretplatnika do 2030. godine, ali trenutni broj korisnika mora se utrostručiti da bi se to postiglo.
Game Pass je svakako redefinisao način na koji konzumiramo igre, ali ostaje da se vidi da li će finansijski balans preživeti pritisak industrije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
