Jedan od najneznačajnijih događaja u Counter Strike kompetitivnom svetu bio je StarLadder Major održan u Budimpešti druge nedelje decembra. Sa završetkom takmičenja mnogi su zadovoljni, neki i nisu, u zavisnosti od toga za koji su tim navijali, ali nije samo turnir bio glavni događaj u MVM areni. Brojni brendovi su iskoristili priliku da medijima predstave svoje uređaje i planove za budućnost. Jedan od njih je bio i ZOWIE, koji važi za jednog od glavnih partnera velikog broja Counter Strike događaja širom sveta.
ZOWIE dosta dugo, kao deo BENQ brenda, važi za glavnog partnera Counter Strike turnira. To se pre svega odnosi na profesionalne monitore za gejmere koji su najčešći izbor turnirskih organizatora ali i samih igrača. Ništa manje važna je i serija miševa ove kompanije koji imaju specifičan oblik koji odgovara različitom tipu šake i držanja miša.
Pre početka finalne faze turnira, kompanija je pozvala izabrane predstavnike medija u MVM Dom da prikaže svoje najnovije razvojne projekte i da podeli filozofiju koja je vodila njenu bližu saradnju sa timovima i igračima tokom više od decenije, posebno u Counter-Strike-u. Nekoliko nekadašnjih i aktivnih profesionalaca i dalje je direktno uključeno u ZOWIE-ov rad, uključujući bivšeg Major šampiona Richarda “shox” Papillon-a, koji služi kao stručno lice i konsultant za razvoj.

Prvi se medijima obratio Jay Wu, predsedik BenQ Europe B.V, koji je podelio svoju perspektivu šire vizije kompanije za budućnost kompetitivnog igranja. Naglasio je da ZOWIE nije fokusiran na masovno tržište, već razvija proizvode specifično usklađene sa potrebama i očekivanjima profesionalnih igrača, a namera kompanije je da dodatno ojača ovaj pristup u budućnosti.
Glavni deo Media Tour-a bila je prezentacija Celsa Wu, Head of Esports Business u BenQ Europe B.V, koja je pružila detaljne uvide u ZOWIE pristup dizajnu i razvoju proizvoda koji je pre svega usmeren prema igraču. U svojoj prezentaciji održanoj pred više od 20 novinara, objasnila je kako počinje razvoj proizvoda, u kom smeru dalje ide, koja se naučna istraživanja koriste za razvoj i kako sve to na kraju formira finalni proizvod. Naravno, direktne povratne informacije od profesionalnih igrača takođe su od izuzetne važnosti kako bi celokupno igračko iskustvo bilo na što višem nivou.
Glavni pulen – XL2586X+ Monitor
Jasan fokus Media Tour-a bio je novi XL2586X+ monitor, koji je korišćen i kao zvanični ekran tokom celog Budapest Majora. Dizajniran za sam vrh kompetitivnog igranja, monitor ističe ZOWIE-ovu ambiciju da aktivno oblikuje turnirske standarde, makar iz ugla hardvera koji se na njima koristi. Pored prezentacije i prikaza tehničkih mogućnosti, mediji su mogli sami da testiraju monitor i da osete razlike u igranju iz prve ruke.

Prezentacija je zaokružena predstavljanjem ZOWIE miševa, koji su mediji takođe mogli da probaju i testiraju na licu mesta. Ljudi iz ZOWIE-a takođe su predstavili Science Labs, mesta na kojima kompanija blisko sarađuje sa profesionalnim igračima prilikom testiranja i formiranja koncepata za nove proizvode. Iako su u početku imali sedište samo u Aziji, u ovoj godini je otvoren i prvi Science Lab u Evropi, konkretno Holandiji. Kombinovanjem naučne analize sa opsežnim testiranjem, krajnji cilj ZOWIE tima je da razvije hardver koji pruža konzistentne performanse čak i tokom dugih igračkih sesija.
Uspešno druženje
Media Tour je pružio više od samo predstavljanja novog hardvera. Dao je uvid u filozofiju brenda koja se vidi kao integralni deo ekosistema profesionalnih gejmera. Posebno u kontekstu Majora, postalo je jasno kako su tehnologija, igrači i turniri usko povezani u ZOWIE.
Na kraju bismo želeli da se zahvalimo ZOWIE-u na pozivu i sjajnoj prezentaciji. Sigurni smo da ćemo uskoro videti i neke nove uređaje koje ćemo testirati i moći da ih predstavimo našim čitaocima.

Pratite nas na našoj Facebook, Instagram i TikTok stranici i pridružite se našoj Discord grupi za sve vesti o gejmingu.
