Domaća Scena

Objavljivanje igre na Steamu – iskustva domaćih studija

Posted on

Ukoliko ste PC igrač velika je verovatnoća da ste se susreli sa platformom Steam, bilo kao prodavnicom ili sistemom putem koga ste igrali svoje igre.

Steam nije ranije bio velika niti baš omiljena platforma među igračkom publikom. Kada se pojavio 2003. godine kao obavezna instalacija uz Counter-Strike 1.6 (a kasnije Half-life 2 i ostale Valve igre), mnogi su sa negodovanjem gledali na ovaj program. Više od jedne decenije kasnije, situacija je potpuno drugačija – sada je veća šansa da će se igra dobro prodavati ako ima Steam izdanje, a ne treba zaboraviti ni na čuvene rasprodaje.

Logično, i domaći studiji za razvoj igara žele da im se igre pojave na Steamu. Na našim stranama ste imali prilike da čitate o Greenlight kampanjama brojnih studija iz Srbije, a organizacija StartIT je imala priliku da popriča sa Mad Head Games i COFA Games oko njihovog puta ka Steam platformi i šta za njih znači ovaj veliki deo PC tržišta.

Kako su se mnogi složili – prvih 48 sati je ključno za igru koja je nova na Steamu, a više o tome šta znači pojavljivanje igre na Steamu pročitajte u tekstu na sajtu organizacije StartIT.

Najpopularnije vesti nedelje

Exit mobile version